Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 18 maja 2024 18:11
Reklama

Walka Adamek vs Szpilka na żywo w Vectrze

Mamy przyjemność poinformować, że Vectra po raz kolejny umożliwia swoim abonentom obejrzenie na żywo emocjonujących wydarzeń sportowych poprzez opcję pay-per-view. W poniedziałek 3 listopada uruchamiamy sprzedaż usługi pay-per-view dla meczu Adamek Szpilka na bardzo atrakcyjnych zasadach.
Walka Adamek vs Szpilka na żywo w Vectrze

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Walka Adamek Szpilka na żywo w Vectrze w systemie pay-per-view. Mamy przyjemność poinformować, że Vectra po raz kolejny umożliwia swoim abonentom obejrzenie na żywo emocjonujących wydarzeń sportowych poprzez opcję pay-per-view. W poniedziałek 3 listopada uruchamiamy sprzedaż usługi pay-per-view dla meczu Adamek Szpilka na bardzo atrakcyjnych zasadach.



Gala bokserska Polsat Boxing Night, w której zmierzą się najbardziej utytułowany polski pięściarz
zawodowy Tomasz Adamek i charyzmatyczny Artur Szpilka, będzie dostępna dla abonentów
telewizji cyfrowej Vectry w systemie pay-per-view. Impreza z udziałem tych gwiazd boksu
rozpocznie się 8 listopada w krakowskiej Arenie o godz. 19:45. Sprzedaż dostępu do Gali Vectra
uruchamia w poniedziałek 3 listopada za 39,90 zł.
Sportowe wrażenia już wkrótce mogą zapewnić sobie wszyscy abonenci telewizji cyfrowej Vectry,
zamawiając usługę pay per view w atrakcyjnych cenach:
-  przedsprzedaż, która będzie trwać od poniedziałku do piątku (3-7.1.2014) - 39,90 zł
- sprzedaż w dniu gali (sobota 8.1.2014 do godziny 21:0) - 49,90 zł
Dodatkowo możliwość uzyskania dostępu w super atrakcyjnej cenie dla tych, którzy zdecydują się
zakupić pakiet Vectry Sport na Ostro za 14,90 zł lub pakiet Super HD za 9,90 zł (109,90 zł wersja
z dekoderem PVR). Zakupów można dokonywać telefonicznie, osobiście w Biurach Obsługi Klienta oraz poprzez stronę www Vectry.
Całość Gali z polskim komentarzem oraz Studiem Sportowym Vectra udostępni zarówno w jakości HD
(na kanale 258), jak również SD (na kanale 25).

Adamek i Szpilka od dłuższego czasu toczyli ze sobą pojedynek na słowa. 8 listopada w końcu
przemówią pięści. O tym, który z nich jest lepszym bokserem w królewskiej wadze ciężkiej, który bije
mocniej iktóry ma większe serce do walki, zadecyduje zakontraktowany na 10 trzyminutowych rund
bój anonsowany pod hasłem „Chwila Prawdy”. 37-letni Tomasz Adamek w swojej bogatej karierze
zawodowej sięgał po mistrzowskie pasy wag półciężkiej i junior ciężkiej. Walczył także, bez
powodzenia, o pas WBC z legendarnym czempionem wszech wag Witalijem Kliczką. 12 lat młodszy
Artur Szpilka marzy o tym, by dokonać tego, co nie udało się Adamkowi - chce zdobyć dla Polski
tytułu mistrza świata wagi ciężkiej. Najpierw musi jednak pokonać Tomasza Adamka.
Po raz kolejny Vectra umożliwia swoim abonentom obejrzenie na żywo emocjonujących wydarzeń
sportowych poprzez opcję pay-per-view. Była jednym z pierwszych operatorów kablowych, którzy
zaoferowali usługę pay-per-view w Polsce – odbyło się to w 201 roku w relacji meczu bokserskiego
Adamek – Kliczko. Kolejne udostępnienia usługi to mecz piłkarskiej reprezentacji Polski z drużyną
Czarnogóry oraz Gala KSW27, prezentująca walki największych wojowników MMA.
* * *
Grupa Vectra (www.vectra.pl) to drugi w Polsce pod względem liczby abonentów telekomunikacyjny operator
kablowy. Obsługuje 910 tys. klientów w 19 miastach na terenie całego kraju. Podstawowa oferta Vectry to
dostęp do programów telewizyjnych w wersji analogowej i cyfrowej, do szerokopasmowego internetu
stacjonarnego i mobilnego oraz usługa telefoni stacjonarnej. Vectra ma jedną z najbardziej atrakcyjnych
na rynku ofert telewizji cyfrowej pod względem liczby i różnorodności programów – łącznie 203, w tym 56
w wersji HD. Ine pozycje, które wyróżniają usługi Vectry, to internet 320 Mb/s, programy niezależnych telewizji
lokalnych emitowane w 120 miastach, usługa cyfrowej nagrywarki oraz multirom. Dodatkowe usługi Vectry
to m.in. VOD, TVonline (bezpłatny dostęp do 50 programów TV na komputerze i urządzeniach mobilnych),
HBO GO. FilmBox Live i serwis muzyczny GO ON. Vectra ma ponad 590 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 480
tys. odbiorców internetu stacjonarnego i 27 tys. mobilnego oraz 176 tys. abonentów telefonicznych. Vectra
obsługuje również firmy z sektora małych iśrednich przedsiębiorstw.


Podziel się
Oceń

Komentarze
Gość 09.11.2014 09:23
bardzo nieladie zeby nie obejrzec walki adamka z szpilka bedac kliientem cyfrowego polsatu.
Reklama
Reklama